30  stycznia – poniedziałek

I śniadanie – Chleb firmowy  ( m. żytnia, m. żytnia razowa, m. pszenna ), masło ( mleko), pasta serowo- jajeczna ( mleko, jajka), pomidor. Herbata.

II śniadanie – Chleb  ( m. pszenna, m. żytnia, zakwas żytni) , masło ( mleko), kiełbasa żywiecka, ogórek kiszony. Herbata.

Obiad – Barszcz biały   (  seler, śmietana ). Spaghetti z mięsem wieprzowym w sosie pomidorowym z ziołami  ( m. makaronowa ), banan. Woda niegazowana.

31  stycznia – wtorek

I śniadanie – Chałka  ( m. pszenna), masło ( mleko), jogurt owocowy ( mleko), mandarynka.   Kakao  ( mleko)

II śniadanie – Chleb razowy ( m. żytnia, m. żytnia razowa, zakwas żytni, m. pszenna, serwatka z mleka), masło, pasta : makrela wędzona + twaróg ( makrela, mleko), pomidor. Herbata.

Obiad – Zupa koperkowa z ryżem   ( seler, śmietana ). Ziemniaki, kotlet drobiowy  ( m. pszenna, jajka  ), ogórek kiszony. Woda niegazowana.

01 luty – środa

I śniadanie – Chleb graham   (m. pszenna, m. żytnia, m. graham ),masło ( mleko), szynka dębowa, papryka, ogórek.  Kawa ( mleko, jęczmień, żyto).

II śniadanie – Koktajl truskawkowo- bananowo- malinowy  ( mleko ),  chrupki kukurydziane ( orzeszki arachidowe, soja)

Obiad – Zupa pomidorowa z makaronem  ( seler, m. makaronowa, śmietana  ). Ziemniaki,  udka pieczone w ziołach , sałata ze śmietaną ( śmietana ).  Woda niegazowana.

02 luty  – czwartek

I śniadanie – Chleb wieloziarnisty  (  m. pszenna, m. żytnia, m. graham, zakwas żytni, m. sojowa, śruta sojowa, słody : pszenny i jęczmienny ), masło ( mleko), polędwica sopocka, ser żółty ( mleko), rzodkiewka. Kawa ( mleko , jęczmień, żyto).

II śniadanie – Bułka ciabatta  ( m. pszenna, zakwas pszenny, błonnik pszenny ), masło ( mleko) , pasztet z kurczaka zagrodowego, pomidor.  Herbata.

Obiad – Zupa fasolowa   ( seler). Kasza jęczmienna, gulasz drobiowy w sosie własnym, ogórek kiszony.  Woda niegazowana.

03 luty  – piątek

I śniadanie – Bułka kajzerka  (  m. pszenna),  masło ( mleko), szynka staropolska, sałata. Kawa ( mleko, jęczmień, żyto).

II śniadanie – Chleb ( m. pszenna, m. żytnia, zakwas żytni), masło ( mleko), pasta z kiełbasy, ogórek, jabłko. Herbata.

Obiad – Zupa ogórkowa ( seler, śmietana). Makaron świderki z serem  ( m. makaronowa, mleko  ), pomarańcza.  Woda niegazowana.